Top 5

Tänka sig, att det är lika förbannat skönt varje gång man har jobbat klart denna trista jobbar helg! Egentligen så skulle jag ha jobbat nu till helgen också, men det tänker faktiskt jag skippa. Nu har jag precis ätit, och druckit alldeles för mycket vatten så jag är tvungen att springa och pissa hela tiden. - Bara så ni vet liksom.. Om ett tag ska jag pallra mig ut, blir så jävla rastlös av att bara sitta.


Många tycker att jag svär alldeles för mycket. Både då jag pratar och skriver, men ärligt, så skiter jag faktiskt i det. Jag gillar att svära. Fanfanfanfan. Kuken. Jävlar. Helvete and so on. Hmmpf, jag har ingenting att skriva. För det händer som sagt inte alls för många roliga, märkvärdiga saker i mitt underbara, trista liv. Just för stunden sitter jag och lyssnar på musik. Och för att göra detta inlägg lite roligare, så tänkte jag lägga upp mina 5 favorit låtar. Spännande va? Jag har många favvisar, men dessa låtar är bland dom bästa. Music is memories..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0