Trött som ett svin, och ni är jävligt tråkiga!

Satan, så trött jag är. Sitter hemma i min ensamhet, och ska alldeles strax lägga mig faktiskt. Har rensat ännu mer bland papper och massa onödiga saker nu ikväll. Det känns faktiskt ganska konstigt att vi ska packa ihop och flytta på oss än en gång. Men att vi denna gång inte har en aning om vart det blir. Fast egentligen, så faller alla bitar på plats då min honey kommit hem igen. Då kan vi börja tänka, prata och planera. Då få vi se hur allting blir, hur allting kommer sluta. - Så länge jag lever, hoppas jag.

Eftersom att jag missade Svenska Hollywoodfruar nu ikväll, så ska jag kolla om jag kan se de på tv3play nu, sen blir det sängen fort som fan och i morgon ska jag ha sovmorgon för då är jag ledig. Måste bara fråga er, ja ni som läser, lever ni fortfarande eller vad är de frågan om? Godnatt!

p.s Jag hatar att sakna! d.s

Kommentarer
Postat av: M.

Jag lever ^^, Har lite svårt för att få tummen ur röven å kommentera :P

2009-09-21 @ 23:43:21
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja, jag lever i allafall... Gjorde det sist jag kände efter... Men nu vette faan... Puss på dig!

2009-09-22 @ 08:59:55
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0