Tycker synd om mig själv

Faktiskt, så tycker jag synd om mig själv just nu. Egentligen skulle jag ha varit på jobbet och tjänat pengar, men istället så sitter jag hemma hos mamma i myskläder och tjocksockar och kollar på Fucking Åmål. Jag är sjuk. Jag trodde seriöst att jag skulle tuppa av igår. Efter jag hade varit hemma och packat ihop lite saker, så for jag till mamma. I bilen så började jag känna mig lite konstig, visste inte riktigt vart de kom ifrån. Men, timmarna gick, jag fick ännu mer ont i huvet, frös och började må illa. Idol började och jag klarade inte av att sitta uppe och kolla på de. Jag fick ännu mer ont i huvet då det var ljus i rummet. Gick ner till mitt gamla rum, la mig på soffan. Och ja, det hela slutade med att jag spydde som en gris så att jag trodde att jag skulle kvävas, och mitt huve var nära att sprängas.

Natten har också varit jobbig. Jag har frysit och drömt en massa konstiga, hemska saker. Jag vet inte om jag har feber, eftersom att jag inte hittar någon temp som funkar. Jag känner mig helt slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0