Nästan 14 dagar

.. är det sen jag skrev sist.

Lördag idag, och jag är hemma hos pappa. Tidigare idag så for vi bort till moster och åt smörgåstårta, där även kusinervitaminer och morbror va. - Grattis igen, Niklas! Nu sitter jag och väntar på att Sofia ska kocká klart i köket så att vi får i oss lite middag och sen ska jag faktiskt bege mig till Marie och dricka kaffe och surra, och sen ska jag förbi Mia en sväng. Vill hinna träffa mina flickor innan jag beger mig på måndag kväll. Hoppas nu bara att vi kommer iväg. Jag menar, askmoln? Såklart. Det ska ju alltid vara nånting. Äsch, det är bara att hålla tummarna helt enkelt. Jag stannar hos pappa i natt, sen far jag hem i morgon. Har inte börjat packa än, men jag har tänkt åtminstonde lite på vad jag ska ha med mig. Tvättade hela jäkla kvällen igår, och fick ändå ta mig med lite tvätt hem hit till pappa.

Har ni tur så hamnar jag vid datan fler gånger medans jag är här. Och det var faktiskt väldigt länge sen jag skrev fler än ett inlägg på mindre än 1 vecka. Jag vet att ni saknar mig.

I´ll lost the best friend, that I ever had. Mamma, jag saknar och älskar dig, så himla mycket.
Världens vackraste ängel

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är såå kul när du uppdaterar! Ska bli riktigt kul att ni får åka iväg på lite semester, det förtjänar ni <3 Jag hoppas du hittar nå fint åt mig ;) Puss på världens bästa!

2010-04-24 @ 20:00:01
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0