Dag 04 – Det här åt jag i dag

Jag skrev inget igår, men tiden fanns inte. Jag pluggade i stort sett, hela dan. Iallafall hela kvällen, och nu kommer jag faktiskt inte ihåg vad fanken jag gjorde mer igår (??) - störigt, det står helt still. Aja, nu ska jag alltså skriva det jag har ätit idag, och det går ganska fort.

Frulle; Naaada
Lunch; Räksallad alá äckel ICA, kind off
Middag; Honungsmelon, och nej, inte en hel jävel

Jag har haft fullt upp idag. Tidigt morgon idag. Hjärtat ringde och väckte mig strax efter 6, klev upp och tog en promenad med Sagis. Sen gjorde jag mig klar och knatade iväg till skolan. Temadag smitta/smittspridning, ett jäkla surrande och skrivande. Efter de snabb lunch, lite läsning av massa anteckningar och sen var de avstäming på en uppgift. Slutade, drog iväg och tränade med flickorna en timme. Kom hem, direkt ut på prommis med Saga igen. Och NU, sitter jag här, nyduschad, och dragit på mig mina myskläder. Jag är trött. Men, ska ta bilen och fara hem till Katten och plugga ännu mer nu.

Ikväll när jag kommer hem, ska jag mysa ner mig i sängen med lilltjejen och så ska jag kolla på Sons of Anarchy, jag är fast. Så jävla bra. Synd att hjärtat inte är här hos mig bara. Men snart så är han hemma igen, några veckor. Men jisses, va skönt det ska bli att få ha honom hos mig ett tag!

Mamma - Du är min ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0