Dag 06 – Min dag

Min dag började med att hjärtat ringde och väckte mig runt halv 10, så söt som han är. Låg och myste ett tag med Saga innan jag pallrade mig upp ur min sköna, varma säng. Tack och lov, så är Saga morgontrött och vill sova länge och så gillar hon inte alls kyla, så därför går det supersnabbt varje morgon jag är ute med henne.

Kom in till värmen igen efter att ha varit ute en snabbis. Gjorde mig lite te och satte mig vid datan och nördade en stund innan jag gjorde mig klar för skolan. Mia ringde och undrade om jag kunde hämta henne. Javisst, tänkte jag. Så jag gick ut och satte i motorvärmaren, gick in, sen satte jag mig åter vid datan för att vänta tills jag skulle fara iväg. Och så jävla typiskt, då jag ska till och fara, så ser jag att det är ett pucko som har ställt sig framför min bil. Så jag kommer inte ut. Irriterad vart jag, och så var jag tvungen att säga till Mia att jag inte kunde hämta henne.

Gick i kylan till skolan, kom dit och började lektionen kl 13. Hade VOMS idag, och pratade om Rehabilitering. Slutade runt 15.30, och gick då hem igen. Har lagat lite mat, pratat med hjärtat, suttit vid datan och ska strax packa och fara hem till pappa tills i morgon.

Typ.. så har väl min dag sett ut hittills. Inte så jävla innehållsrik idag, men så kan de ju inte vara alla dagar. Kvällen kommer jag förmodligen tillbringa framför tvn hemma hos min fina pappa.

Mamma - Jag saknar dig så de gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0