Dag 07 – Min bästa vän

Jag har suttit och försökt logga in här på blogg.se hur länge som helst. (Okej, inte hur länge som helst, men ett bra tag iallafall) Och jag blir så irriterad då det inte funkar, då jag väl tänkt skriva. Jaja, nu går det ju iallafall så det är väl lika bra att passa på.

Dag 7, i denna lista då. Var förresten ett tag sen jag skrev på den, men vad gör de? Ni kanske inte bryr er iallafall? Alltså, jag ska skriva om min bästa vän. Jag vet inte om jag bara har en, för jag är så lyckligt lottad att jag har flera stycken. Men först och främst, så är det mamma som står högst upp på listan.

Mamma: Min allra bästa vän. Du fanns alltid där, du gjorde alltid allting för mig, ställde alltid upp. Jag är ärligt talat inte hel utan dig. Men som jag skrivit tidigare, så ska jag klara de här för din skull. Jag ska göra dig stolt. Vila i frid, älskade, fina, underbara mamma. Jag saknar dig, varje dag så de gör ont.

Mia: Sen vi började i 7:an har du alltid varit som en syster för mig. Vi kan bråka, jag kan bli tokig på dig, vi kanske inte pratar med varandra på flera dagar, veckor. Men vi vet vart vi har varandra ändå. Jag vet att jag kan berätta allting för dig, och att de stannar hos dig. Söta syster, förevigt och föralltid, så är det bara.

Hasse: Älskade Hazel, älskade älskling. Sen jag träffat dig nu igen, så har du hjälpt mig så otroligt mycket. Du har funnits vid min sida när jag varit ledsen, du har hjälpt mig upp från botten och fått mig på fötter igen. Du gjorde hela sommaren underbar, du fick mig att se framåt istället för bakåt. Och nu är du min, min, min, min. Jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt för allt du gjort för mig. Jag älskar dig!

Emil: Min lilla mulm. I 7:an kom också du in i mitt liv. Och jag har så mycke minnen tillsammans med dig. Det är sjukt vad mycket vi har gjort tillsammans. Jag är glad att du fortfarande finns kvar, efter allt dumt jag gjort. Men det visar ju bara att du är en äkta vän, och dig vill jag aldrig mista ur mitt liv!

Marie: Eller rättare sagt, Märy. Finafinafina människa. Du är en av dom ärligaste människor jag känner, och det är så lätt och prata med dig. Du har stöttat mig, du har hjälpt mig, gett mig råd. Och trotts att jag varit "borta" ett tag, så finns också du kvar. Sen beundrar jag allt du gör. Du är mamma till världens sötaste flicka, och du gör ett kanon jobb. Jag kommer aldrig glömma första gången jag såg dig hålla din dotter i din famn. Ni två, betyder oerhört mycket för mig!

Dessa människor har en stor plats i mitt hjärta, och dom är mina bästa vänner. Fast alla mina vänner, är dom bästa. Och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om varenda jäkel, men nu "valde" jag ut dom här. Jag kanske inte alltid har behandlat mina vänner så bra, men de har varit mycket problem förut. Men nu, nu vet jag verkligen vad som är viktigt här i livet. Jag sviker aldrig någon av mina vänner igen, aldrig någonsin.

Ni är mitt liv


Kommentarer
Postat av: Mary

Älskade älskade sötnos! Du är så knäpp ibland men du är ju min lilla Petri. (ja, jag pikar dig för att du är en tvärhand hög, is that a problem?)



Hur det än har varit har du aldrig försvunnit helt. Aldrig har du gjort någonting som skulle få mig att ens fundera på att inte ha dig i mitt liv.



Sen att du är helt CP är en annan sak, men jag har ingenting emot mentala handikapp ;)



PUSS <3

2010-12-22 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0