Några dagar senare

Ja, idag är det måndag. 4 dagar kvar till julafton. Tiden går fort, fast de känns som att den står still. Jag gruvar mig faktiskt för julafton. Jag har hatat julafton sen morfar gick bort, och nu är det första julen utan min mamma. Det kommer aldrig någonsin bli samma. Nyårsafton kommer aldrig bli samma sak. Det här året att varit tufft så in i helvete, men det har också varit bra stunder.

Jag har mist min mamma, försökt att få saker och ting att funka iallafall, tårar har runnit, jag har gått ifrån ett 5-årigt förhållande som har varit både bra och dåligt, jag har flyttat, jag har varit nere på botten, varit sjukskriven, jag har upptäckt att jag har världens bästa vänner, sommaren var underbar, jag träffade fantastiska H som fick mig att få tillbaka livslusten, sena kvällar och mycket skratt hela sommaren, flyttat än en gång och har börjat plugga. Ett år fyllt med både hat, smärta, glädje och kärlek.

Jag hade aldrig klarat av de utan min fina pappa, min släkt, mina underbara vänner och min älskade H. Ni betyder allt, och tack för erat stöd och allt ni gör för mig. Jag älskar er.

Mamma - Jag ska leva för dig, jag ska klara det för att jag vet att du är med mig. Du är saknad, du kommer alltid att vara den bästa. Jag saknar dig, förstår du det?



Jag älskar dig
Jag önskar att du kunde komma tillbaka.
Du är världens bästa mamma.


Kommentarer
Postat av: Sandra

En fin bild på finaste Mayvon! <3

2010-12-22 @ 23:12:49
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0