En månad sen

Kanske ska passa på och skriva lite? Jag har inte skrivit på nästan en månad, så nånting borde jag ju faktiskt kunna få till. Ni kanske är sugen på att höra om resan lite grann? Kan dra den korta versionen; Varmt och hur underbart som helst. Jag skulle kunna ha stannat där. Jag skulle kunna bo där. Men nu har jag snart varit hemma i 2 veckor, och jag tycker att det känns så himla länge sen jag var borta.

Det känns jobbigt att veta att nu är det bara jobb, jobb, jobb, jobb och jobb hela sommaren. Ingenting annat kommer jag hinna med. Gris schema har jag fått, men jag får väl låtsas se glad ut antar jag. Ni får ursäkta, men jag känner mig så jävla down nu att det är lika bra att jag slutar skriva på en gång, så att det inte blir en massa klag på det också.

MAMMA, JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAMMA, JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAMMA, JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAMMA, JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAMMA, JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Har längtat efter denna uppdatering. =)



Vad bra att ni hade varmt väder så de inte bara regnigt och bara skit väder..

Såg dig häromdagen i hammarn, Ha de fint =)

<3

2010-05-27 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0