Heart shaped box

Jag måste verkligen ta en paus i städandet. Och då passar det ju ganska bra med att sätta sig här och skriva några rader? Jag är ledig hela dagen idag, och det känns skönt. Och såklart firar jag de med att städa. Det är just då jag städar som jag tycker att de här huset är enormt stort, men bara då. Annars är det lagomt.. typ..

Vaknade runt 9 i morse, och sen dess har jag hinkat i mig massa kaffe. Jag börjar känna av kaffekicken, så nu får jag lugna mig ett tag. Idag är de (redan) 21 oktober, och snart flyttar jag till stan. Jag får lägenheten från den 1 november och kanske kan jag börja flytta in nästa helg. Jag längtar efter att få nått eget, faktiskt. Jag har ju bott med Joakim sen jag var 17-18 år, och hann inte bo själv så länge i den lägenheten jag hade då innan han flyttade in. Men det blir nog bra. Till veckan ska jag ut på jakt efter en ny soffa. Det jobbiga är att jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut, och hur mjuk och skön den ska vara att sitta i. Men om de finns någon som passar in? - Det vet jag inte än, men jag ger mig fasiken inte.

Tatueringen är så gott som läkt nu, och jäklar vad den har kliat. Så jag kanske slänger upp en bild snart, så ni få se mästerverket. Jag är nöjd. - Och ja, pappa, även fast du inte vill så kommer det bli fler. PUSS

Nu hörde jag att tvättmaskin blev klar, så nu ska jag hänga tvätt. Jag är så duktig på att skjuta upp allting så det blir hur mycket som helst då jag ska sätta igång. Jag tror också att jag ärvt det av min älskade mamma.

Vackrast och världens bästa.
Förevigt mamma, du är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0