Alla hjärtans dag

Tänka sig att nu har jag lyckas igen. Att inte ha skrivit på flera veckor. Men jag är ju en sån människa, som ganska ofta lyckas gå in i den speciella vägg(jäveln) och då tappar jag gnistan och på ett mer eller mindre sätt gömmer jag mig från verkligheten ett tag. Jag har haft väldigt tunga dagar, men jag har också haft bra dagar sen sist. Min fina H passade på att komma hem några dagar och han ger mig så mycket kärlek att jag blir helt brydd över att det kan vara så vackert och kännas så bra.

Dom tunga dagarna, behöver jag nog inte skriva speciellt mycket om. Vissa förstår utan att man ens behöver förklara och vissa tycker att det är töntigt och kan inte ens tänka sig in i situationen. Och dom människorna, som är så egoistiska och tycker att dom är så jävla perfekta - dom behöver inte jag i mitt liv. För jag är så trött på den jävla falskheten som skiner igenom er och jag tycker det är tragiskt att ni inte fattar de själv.

Idag är det alltså 14 februari, alla hjärtans dag. Den dagen är för mig inge speciell egentligen, men jag hade absolut inte haft nånting emot att ha H hemma nu, att få ha honom nära och bara vara.

Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0