Ingen bloggare

Jag kan inte direkt påstå att jag är duktig på att uppdatera här nuförtiden. Jag har helt enkelt tappat lusten med att skriva varje dag som jag nästan gjorde förut. Iallafullafall så har jag precis duschat, och ska strax koka lite kaffe sen ska jag väl försöka att plugga lite grann, (som jag inte gjort på alldeles för länge egentligen).

Jag börjar att få lite panik, för skolan blir klar förmodligen i december. Och då vill jag såklart lämna Östersund igen, och flytta. Men jag har svårt att bestämma mig hur jag ska göra. Skolan i Östersund, suger. Upplägget, lektionerna och allt tycker jag är dåligt, dåligt, dåligt. Jag skulle hellre sökt utbildningen nån annanstans. Men de skulle förmodligen bli gnäll från alla håll och kanter då. Åh.. Skitsamma.. Kaffe va´re!

Mamma - Jag skulle behöva dina råd just nu.
Jag älskar dig, föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0