Att tänka och att göra

Jag är en ganska jobbig människa har jag kommit fram till. Jag har en förmåga att skjuta på saker, huuuur länge som helst. Och sen blir det kaos för då måste jag göra allting på en och samma gång. Förra veckan var de massor att göra i skolan, kurser som börjar, kurser som ska avslutas, uppgifter som ska göras och stämmas av, ändrat så att allt är på datan i stället för på papper, och tror ni de funkar som de ska? Nej. Ännu mer kaos.

Jag blir irriterad. Planering, tror jag inte riktigt att dom ha hört talas om. Och sen vet jag inte riktigt om de bara är jag som är totalt skadad i hjärnan för jag blandar ihop nästan allting. Nervsystemet, cirkulationsorganen, mikroorganismer, andningsorgan, celler, sjukdomar, rörelseorgan.. Hela jävla skiten. De går lite för fort.. faktiskt. Men det är ändå ganska coolt att kroppen gör så pass mycket, men att det kan fucka upp sig totalt om en liten grej går fel.. Jaja, på nått sätt klarar jag väl mig igenom de också..

På onsdag ska jag till farbror doktorn, och de känns bara allmänt döööjobbigt de också...

Men till helgen, vet jag att jag kommer må så mycket bättre. Ska koppla bort de mesta och bara njuta av världens bästa människa. Jag längtar! <3

Mamma; can u hear me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0