Bjuden på middag

Det var va vi vart de, eller iallafall jag. Jocke kunde inte hänga med eftersom att magen protestera. Hoppas inte på magsjuka iallafall! Idag har dagen varit extremt lång, himla segt har den gått. Nu har vi iallafall ätit, och änglarna och storasyster har också varit här och fått i sig lite käk.

Ska snart packa ihop och fara hem och lata mig framför tvn. Vart ganska så less på mig själv vid middagen, spillde nämligen olja på min tröja. SUCK, de måste försvinna i tvätten. Nåndag denna vecka ska jag skicka efter lite nya sommarkläder hade jag tänkt. Tack och lov är snön snart helt borta.

Chill out, snart skriver jag varje dag igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0