De finns en sak som jag hatar

och det är SNÖ! Förstår inte riktigt varför den skulle komma tillbaka. Den hade nyss börjat att försvinna så fint, och så poff så är den tillbaka. Nej, det tycker vi inte alls om. Vill verkligen att den ska försvinna.

Aja, min lediga dag idag, har jag tillbringat med Mia. Tog oss en liten fika och satt och surrade massa dynga, som vanligt alltså. Sen satt vi hemma hos mig och lirade lite Super nintendo. Blir förresten inget pluggande denna vår, börjar till hösten istället. Jag känner att de inte finns riktigt med tid, och jag vill kunna koncentrera mig på de där.

I morgon jobbar jag till 12.30, och gullet slutar vid 15, sen ska vi fara till Sollefteå och vara hundvakt åt Malte.
Nu ska jag låta Mia trycka lite på datan, sen ska vi fara härifrån Mias nörd till pappa, och  upp till henne och fixa naglara på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0