Välkommen hem, Saga!

Min lilla bebis är så söt. Har inte haft tid att skrivit på ett tag, men jag passar på att dra några rader nu när Saga är ute och busar med Fanny lite. Hittills har det gått jättebra med lilltjejen, som fick namnet Saga som ni kanske redan har hunnit räkna ut. Mammas lilla älskling är hon. Busig och helt underbar.

Har ingen ork till att dra fram datan i lägenheten, så internet där får vänta tills vi få vårat dataskrivbord. Nu ska jag rusa, för Fanny skäller och Saga blir lite rädd. Här är iallafall min skönhet :


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh så LITEN hon va!! Kära nån så söt hon är!! Ska bli rolig då hon blivit lite större så bettan får leka.. men hon leker så våldsamt så hon måste få bli lite tuffare och större lilla saga först.. ;) Puss på pannan

2008-04-22 @ 15:26:29
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0