Working 9 to 5

Nej, inte direkt. Började denna dag klockan 10, och jobbar till klockan 19. Känns ganska skönt att jobba idag faktiskt. Kanske är de för att jag vill få dagarna att gå fort, så att de blir lördag fortare än tusan. Min flicka få flytta hem till mig då, yeejh!

Idag hinner jag nog inte med så mycket mer än att bara jobba. Och i morgon börjar jag klockan 7. Har fortfarande inte fixat klart i lägenheten, men nu är de inte så otroligt mycket kvar. Tur är väl det. För det börjar bli ganska trist. Har inte heller vant mig vid att bo där. Men lite bättre känns de väl. Man vänjer sig kanske. Igår var de en lung och skön kväll jag och gullet hade. Satt och spelade Supernintendo, och attans va svårt de var. Men smart som jag är då de gäller all elektronik så kom jag på en toppen smart idé!

Klockan går himla fort idag, och snart är det slut på min rast. Ska fara tillbaka så att jag kan få mig lite kaffe och ladda lite inför de kommande timmarna. C´YA folk´s!

Min flicka, är hon inte söt?

Kommentarer
Postat av: Elin

åh vilken sötnos! vad heter hon?

2008-04-13 @ 13:51:18
URL: http://shopaholic4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0