Det droppar vatten

God kväll kära folket! Nu sitter jag här med blött hår. Och inser sakta men säkert att jag inte torkade de riktigt. Vilket snart innebär ett blött linne. Ja, de var väl en "världsligsak" för er att veta egentligen.  Tänka sig att 5 timmar på jobbet verkligen kan kännas som en evighet. I morgon blir en kort dag för mig, eftersom att jag ska in till staden. Funderar på att jobba häcken av mig så att jag kan sticka iväg strax före 11. Vi få höra vad Alibaba the boss tycker om min förslag. Jag är trött i skallen av allt surr ikväll. Ska strax försöka övertala Joakim att byta kanal, för just nu är de något chingchong program på tv:n och det är jag inte på humör för, faktiskt. Några meningar klickande jag fram, men det får banne mig räcka för idag. Har absolut ingenting intressant att skriva om. Kort sammanfattning om helgen, och de räcker med ett ord ;
tråkig.

Kommentarer
Postat av: Marie

I'm baaaaaaack.. =P

2008-08-04 @ 10:47:24
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0