Snart är denna dag slut

På jobbet gick de som på räls, fast dock känner jag att jag inte är 100% på hugget. Skulle faktiskt inte klara av ens en dag på jobbet utan min fantastiska "gogubbe". Att bara se honom får mig att le. Även fast han inte har den minsta lilla aning om vem jag är, eller vad fan jag håller på med. En tacksam kar som inte alls tar någonting för givet. Annars så rullade dagen på rätt bra, en aning för seg hastighet. Tiden känns så himla lång. Och glad var jag för att jag bara hade en kort dag i morgon (07.30-12.30), men tjiiih fick jag. När jag kom hem så ringer Alibaba the boss och frågar om jag vill jobba till klockan 15.00 istället. And guess what? - Jag sa ja. Även fast jag inte riktigt känner att jag har tid. Eftersom att jag ska fixa naglarna, kanske ta fram saxen och klippa i ordning luggen och leta kläder, tills på lördag. Aja, det går nog ändå. Jag är bara så fruktansvärt trött då jag jobbar från 7-15. Det är lite konstigt, eftersom att jag inte alls är lika död då jag jobbar till 16.30. Ääsch, skit samma. Nu ska jag kuta på toaletten. Tror jag druckit alldeles för mycket kaffe idag. Om ett tag så kommer Mia och så ska hon få äran att färga mitt hår. Kan ju också passa på att tala om att de inte är många som får ens peta på mitt hår. Men som tack, så ska jag fixa hennes hår lite snyggt. Ska trycka i ett par slingor i hennes hår också är de tänkt. Nej, toaletten varé ja!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu... det känns förjävligt, samtidigt som det känns bra, samtidigt som det känns helt åt helvete fel.. Typ :P haha. Mycket tankar och känslor nu, men det lägger sig väl efter ett par dagar skulle jag tro (det värsta iaf..)

2008-08-14 @ 19:34:58
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0