Welcome to reality

Har smällt i mig sallad, för 3:e dagen i rad faktiskt. Gott var det iallafall. Ska strax ta mig i kragen och få lite gjort här hemma. Tänker dock inte anstränga mig alldeles för mycket, för jag har ingen lust med de. Men såg en glimt av disken då jag var in i köket och vände, så den ska jag iallafall ta tag i. Gud, jag har också kommit på att jag har fruktansvärt mycket som jag vill göra, som jag bara måste göra. Som bland annat ; tatuera mig, flytta, börja plugga, resa, shoppa. Äsch, skulle jag skriva ner allt så skulle jag sitta här i bra många timmar. Kanske dax att ta tag i verkligenheten istället för att sitta och drömma. Pjuuh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0