All fucking day long

Fullrulle hela dan. Jobb fram till 12, sen skyndade jag mig hem och bytte om, mötte upp Sara. Surrade, handlade, fikade och surrade en massa till. Planerade lite inför juldan som kommer innehålla massa sprit. For till mamma, bytte om, for hem, städade snabbt undan de värsta, packade med allt jag skulle ha med mig, for till Marie, lämnade julklappar, drack kaffe, tittade på finaste Anna, sa hejdå. Sen in i bilen, for till Mia, bytte julklappar (och Mia, du är så himla underbar när du är på de humöret. Kärlek syster!!), fixade naglar, surrade massor och lyssnade igenom våra vackra låtar vi sjungit tillsammans som "små fjortisar", sa hej då, snabbade mig hem till mamma och då kom mina fina från Umeå.

Så, nu är jag helt slut. Och nu ska jag pusta ut, och umgås.
Tänk att de är julafton i morgon? Fattar de inte riktigt.

Jag saknar dig, Morfar!

Kommentarer
Postat av: syster

åh, vilket humör då? ;-) hihihi..

SUUUUUUUUPERDUUUUUUUUUUUPER KILLEN, NUMBER ONE! hahah

2008-12-25 @ 11:30:58
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0