Bodyguard

Tjosan. Klet uppdaterat, men jag har mina förklaringar för de. - Dom kan vi ta senare

Nu sitter jag och tuggar på "salta-katten godisar" (Marie, du vet såna där supergoda som vi köpte på ICA?), och dom är riktigt goda faktiskt. Jag har precis varit ute med Saga en sväng, och satan så halt de var. Fast de kan ju också bero på att jag använde helt fel skor. Höll på att ramla minst 20 gånger tror jag. Men, som tur var klarade jag mig från dom pinsamheterna. Klockan 21 är de tv som gäller, jag vet inte riktigt om de blir Titanic eller Bodyguard. Förmodligen blir de Bodyguard, eftersom det var sisådär 100 år sen sist.

Jag är fortfarande förkyld, så jag missar ännu mer dagars jobb. Och de suger faktiskt. Men som läget är nu, så hade jag inte pallat att vara på jobbet en hel dag. Förresten, på fredag är de premiär för Yesman, med Jim Carrey. Och faktiskt så ska jag och min lover gå på bio. Inte ofta de händer, men vad är de dom säger på Trissreklamen? - Plötsligt händer de

GODKVÄLL

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh.. Vill oxå ha!!

2008-12-16 @ 22:27:17
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Ulrika Magnusson

Tjabba Bruttan...

Roligt att kolla in på din sida.. Fick den av din syster yster...

Hoppas att du repar dig med förkylningen...

Undra om man kan smittas genom datorer???

Jag har ju gått in på din sida några dagar nu och läst om dig och nu har jag fått ont i halsen... Hmmm.:)

Ha de gött... Kram Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0