Persbrandt

Tjenixen gott folk!

Har precis kollat klart på Oskyldigt dömd, som jag själv tyckte var bra ikväll faktiskt. Brukar ha lite svårt för att sitta och se hela avsnittet annars, men nu satt jag och såg hela. Persbrandt är ju lika charmig som alltid. Eller hur?  För att vara en 40+:are så ser han bra ut.
Just check the eye´s out;



Resten av kvällen blir antagligen tillbringad i soffan med nedräkning tills jag ska kliva upp igen. Börjar tack och lov halv 8 i morgon. Vissa kanske inte tycker att en halvtimme spelar någon roll, men damn, så mycket den lilla underbara halvtimmen mer man kan sova är skön. - Om man kan, vill säga.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi saknar dig med..!

2008-12-04 @ 09:41:07
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mijah

Micke P, e fan bäst. haha. x) haha seriöst, så var de första gången jag kollade på ett helt avsnitt av "Oskyldigt Dömd". haha. tycker faktiskt hr varit dåligt förut, men i onsdags va de bra. :) saknar dej <3

2008-12-05 @ 16:37:45
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0