Söndag flera dar i rad

Seriöst så känns de fan så. Sen efter juldan så har alla dagar känns oerhört långa och tråkiga, ja exakt som söndagar. Men idag är de söndag på riktigt, och jag klev upp för nån timme sen. Inatt kunde jag verkligen inte somna. Kollade på klockan sista gången 20 över 7. Irritersamt vaknade jag i morse och var tröttare än tröttast, men pallrade mig upp. Hamnade framför nån film på Hallmark och sen har jag inte gjort nånting mer. Ska försöka att få i mig nånting att äta, sen kanske jag pallrar mig hem till mitt. Fast, jag har en känsla av att de kommer se ut som skit hemma efter vårat kalasande. Men, det är bara att bita ihop.. Vad gör ni denna kalla dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0