Utan lukt och utan smak

Vilken dag! Jag är helt slut, ärligt talat. Förkyld så in i helvete, näsan är helt igen täppt och jag har också tappat all smak, så ingenting jag äter smakar nånting. Har tillbringat hela dan på Birsta och det har varit riktigt jobbigt faktiskt. Men jag klarade mig igenom de och kom hem med en del julklappar iallafall. Ganska så nöjd, men de finns en del saker kvar som jag måste köpa innan jag kan säga att jag är klar.

Jag vet inte hur de blir i helgen. Egentligen ska jag ju jobba, men jag kan verkligen inte de om jag fortfarande är såhär förkyld. Så det är bara att hålla tummarna, för jag behöver peeeengarna! Det blir en tidig kväll för mig ikväll, ska nog ta mig en dusch och sen bara ligga framför tv:n och lata mig. Kanske dricka en kopp nyponsoppa. Well, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0