Tystnad och återhämtning

Hejhopp! Lite bloggande i helgen, jag vet. Men nu är jag tillbaka. Solen har faktiskt varit framme hela helgen, och det har verkligen varit varmt. Man ska ju inte klaga, men då det liksom är 32 grader vid halv 7 på morgonen när man knappt ha vaknat, så blir man lite less. Är ju så förbannat hett där man ligger under täcket. Har varit en ganska slapp helg, har liksom samlat ny kraft till livet. Igår åt jag och Jocke middag med Angelica och Markus, även några öl slank de ner och en mängd ciggaretter röktes upp. Nu har jag och Jocke svullat i oss mackor och ska nog kika på lite TV innan de är tid för sängen. I morgon ska jag och mami fara till Sundsvall för att kika om vi hittar nånting fint till brölloppet. Är tillbaka i morgon om en uppdatering om vad som inhandlades. C´ya folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0