Ett litet samtal, kan förändra dagen

Ja, det är så sant som det är sagt. Vaknade strax före 10 av att telefonen ringde. Och såklart tänkte jag att "vem är så jävla dum, som ringer och väcker mig nu". Tur var det väl att det bara var gullet som bara kom med bra nyheter. Så nu börjar nedräkningen tills han trampar innanför dörren.

Även fast jag klivit upp och klätt på mig, så har inte Saga rört sig hur fläcken. Eller jo, hon var upp en sväng och kollade vad jag gjorde. Sen sprang hon tillbaka till korgen. Sprang tänker ni, men ja, hon  s-p-r-a-n-g. Tror fortfarande att det kanske blev lite väl mycket lekande för henne igår. Idag är det fredag, midsommar, och jag börjar såklart jobba ikväll. Det är inte direkt så att jag skiner av lycka, men i de här vädret så spelar det inte sån stor roll. Fast bara för att jag tänker så. så kommer de självklart blir jävligt fint väder senare. 15.30 börjar jag jobba, och ha hela helgen framför mig. Men, smart som jag är så har jag tagit ledigt söndag morgon, med tanke på en eventuell baksmälla.

Nu ska jag vänta på min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0