One day at work

Klockan började ringa vid halv 7 i morse, och jag ville fortfarande inte fara och jobba. Men eftersom att man har lite skamm i kroppen så var de bara att pallra sig upp. Började halv 8 och det var full fart enda fram tills jag hade lunch vid 12. Mamma bjuppade mig på en macka, med ost och skinkröra. Mjuum! Sen vipps hade de gått en timme så då var det dax för jobb igen. Att jobba till 16.30 tycker jag är så jäkla drygt. Så lång dag. När jag äntligen slutade så fick jag fara hem. Jocke hade lagat mat, som vi proppade i oss. Sen stack han som vanligt ut och träffa nån kompis.

Sååååå, nu sitter jag här. Ensam igen. Saga ligger och sover och jag är allmänt deppig och hängig. Har inte direkt nånting positivt att skriva här nu. Därför slutar jag, just, precis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0