Många timmars sömn

Ja, tack och lov. Men att jag blir störd mitt i min skönhetssömn är inge nytt. Vid halv 5 i morse, kommer pappa in och väcker mig. Och säger att jag måste skjutsa honom. Well, jag trodde att han bara jävlades med mig. För jag hade ju legat och sovit i nån timme, och fattade inte speciellt mycket när han kom in i mitt rum och sa att jag måste kliva upp. Så det var ju bara att göra det. När jag kom upp, så var jag såklart sur, för det blir man lätt då man blir störd mitt i världens skönaste sömn. Men då förklarade pappa att han inte ville köra, eftersom att han hade tagit någon öl under kvällen, och att han va tvungen att fara att jobba. Som tur va, så behövde jag inte köra så himla långt. Och kallt som ett as var det ute, tror det var 16 minus kanske? Det var inte heller någon vacker syn då vi kom fram. Bilen som hade kört, ja åt helvete, helt enkelt. Var ganska så platt nu. Hoppas bara att det gick bra för flickorna i bilen.

Ska iallafall snart ta och göra mig klar, sen försöka att dra med mig Jocke från datan så vi kan fara till lägenheten och greja. Förmodligen ska vi sova där i natt, eftersom Jocke har lite saker att göra i morgon. Och i morgon jobbar jag igen. 7-16.30, en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0