Ge mig!

Först och främst en lägenhet i Umeå, tack. Nu äntligen har jag vaknat till, efter en härlig dusch. Så nu känner jag mig lite mer fit for fight. Men jag tror inte att jag vill köra hem än, och plus att pappa skulle kolla lite på bilen. Men, nu har jag ingen aning om vart han tog vägen. Ingenting bra är de på tv:n och sen finns de ingenting gott att äta. Egentligen är jag inte sugen på nånting speciellt. Fast, nu började jag tänka på nyponsoppa och glass. Tror faktiskt att jag ska köpa med mig de hem senare.

Eftersom att jag inte har haft nått internet på, jag vet inte hur länge, så har jag ju missat en jävla massa. Var inne på nelly.com och hittade dessa söta klänningar. Kan ju iallafall hoppas på att tomten ge mig några julklappar som jag vill ha. Check this out, folk´s ;
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Gillar den svarta.. den skulle nog passa dig perfa =D

2008-11-17 @ 17:46:14
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0