Inte lång tid kvar

Hej mina vänner!

Nu var de ett tag sen jag skrev igen, och jag hoppas ni har tålamod nog att vänta. Som sagt, den 20:onde har jag internet igen. Ja, man blir verkligen irriterad över att de ska ta en sån jävla tid. Annars är allt lugnt. Okej, lite ont i skallen har jag efter gårdagen, men de börjar redan gå över. Det bästa med kvällen igår, var att jag fick tillbringa den med min fina Sara. Och, jag kan lova att vi snart bor nära varandra igen..

Nu är jag hos mam´a, så innan jag ska fara hem så ska jag slappa lite framför tv:n och rota igenom kylskåpet efter nånting att äta. Är himla hungrig... Over and out

Kommentarer
Postat av: GM

Är du nöjd med din helg? =)



Ha det så bra.

2008-11-16 @ 11:04:48
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Sara

De var skit kul att träffa dig:) inser nu hur mycke jag saknar dig!Hoppas du får en lägenhet snart, för dådu blir de många galna stunder;)

2008-11-18 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0