En ny dag

.. och då ska man väl tänka "en ny dag, full med möjligheter"? Jo, tjena. Det är mer åt "vad ska de hända för skit idag då?" -hållet. Usch, idag är de ingen bra dag att vara jag. Det började redan igår kväll. Det är så fruktansvärt jobbigt, så jag helst bara vill lägga mig ner och, ja you know. Ångest, denna jävla ångest. Försvinn från mitt liv! Dock känns de lite bättre nu än igår kväll. Det går inte riktigt att beskriva vad de är som händer, hur de känns och hur mina tankar snurrar på. Det är bara riktigt jobbigt. Nu låter jag väl som en psykopat eller nånting åt de hållet, men så farligt är de inte. Tack Joakim, för att du orkar stå ut med mig.  Så idag, vad ska hända idag? Absolut ingenting inplanerat, som vanligt. Eh, igår såg jag förresten ett stjärnfall. Är det inte då man ska önska sig nånting? - Jag gjorde de iallafall, och nu hoppas jag bara att min dröm slår in.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker om dig med :)

2008-10-07 @ 12:34:40
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0