Vilken dag är de idag?

.. är de onsdag eller är de torsdag? Jisses, av att bara gå hemma fram och tillbaka, alla dagar i veckan, så har jag seriöst ingen aning om vilken dag de är. Jag blir snurrig och så känns de hela tiden som om jag glömt bort nånting. Men nu har jag iallafall blivit uppdaterad om att de är torsdag idag. Vilket alltså innebär att tiden går alldeles för fort. Tyckte nyss att jag kom hem ifrån Sthlm. Men, det var ju några dagar sen nu. Nu är ni säkert super intresserad över vad jag har haft för mig idag? Visst kan jag berätta de för er. Jag har seriöst inte gjort någonting. Funderar, och funderat över vart jag och gullet ska ta vägen. Till vilken lägenhet? Äsch, det löser sig väl, förhoppningsvis.

Förresten, så har jag snart fyllt badkaret med massa varmt vatten. Där ska jag tillbringa min tid en stund. Och de ska faktiskt bli otroligt jävla skönt! All for now, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0