Ge mig ett leende

Klockan närmar sig 23, och jag sitter här och är inte ett dugg trött. Trots att jag faktiskt pallrade mig upp i lagom tid idag. Jag ska försöka att komma upp runt 10-11 nu framöver. Det går helt enkelt inte att sova bort hela förmiddan. Man hinner liksom ingenting. Det blir konstigt med maten och man känner sig allmänt stressad. I morgon ska jag nog fara förbi Marie och hälsa på hennes och Mickes undervärk. Vart inte så idag, eftersom att tiden bara rann iväg på något sätt. Eh, annars då? Just nu gör jag inte så mycket, mer än att sitter här och försöker lyssna på vad dom säger på tv:n och Sagas snarkningar. Naglarna har jag målat lila nu, och de vart väl fint. Näe, jag har faktiskt ingenting att skriva. Svårt att inse de bara..


Kommentarer
Postat av: Marie

Kan du hjälpa mig att ändra min header sedan ääääääääälskling?? *blink blink flört flört*

2008-10-01 @ 13:31:41
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: nadja

jag ska flytta till en större, bor så jävla trångt. :/ :P

2008-10-01 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0