"Man vill bara ta hem honom..

.. och säga att här är min son!" Hah, klockrent. Har suttit och kollat på Idol, hos Mia. Håller samtidigt på att än en gång leka frisör med Mias hår. Resultatet, kommer nog bli bra! Om bara några timmar, så är de dax att kliva upp och sätta sig i bilen. Resan börjar mot Sundsvall, där vi sedan sätter oss på bussen som tar oss ner till Sthlm. Jag är laddad och de ska bli såååååå skönt att komma bort. Vet inte om jag kommer att blogga någonting under helgen, men annars är jag tillbaka på söndag/måndag och lovar att berätta allt. Eller kanske inte allt., men de mesta.

Sen, då jag är klar här hos Mia. Ska jag fara hem och mysa med mina små darlingar. Kommer sakna Saga så jag kommer, ja. Men på söndag blir de massa gos med mammasflicka. Lite löjlig man är, men de är ju så mycket kärlek! Ja, ni få ha de så bra, och så hörs vi. Ciao

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också adoptera johan! hur mår du kusin? va ska du göra i stockholm? Kram

2008-09-27 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0