För första gången, i mitt liv

Idag har jag gjort en sak, som jag aldrig gjort i hela mitt liv. (Nåja, brevkompisar som man var tvungen att skriva till då man gick i 3:an gills inte!) Jag har skrivit ett brev till Jocke. Skrev inte direkt mycket, men det kändes bara tråkigt att lägga ner några kort på Saga, så jag skrev några rader iallafall. Kändes grymt töntigt, haha! Nu ikväll har jag och mamma varit på långpromenad med Saga, i skogen. Myggbett såklart, all over. Sen kom Sara springandes förbi, så jag har pratat en massa skit med henne en stund. Nu blir de chill, en dusch, fika och dejt med kudden. I morgon jobbar jag som sagt bara en kort dag, och sen ska jag förbi Marie för att snacka skit och gosa med världens finaste Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0