Jag älskar vanilj

Egentligen är de jävligt skönt att komma hem till sitt och sina saker. Nån annan som tycker det? För när man väl är hemma så vet man (oftast) vart man har alla grejer och kläder. Jag och Jocke har varit hemma i ca 1 timme nu, och jag har redan hunnit tända en massa ljus. Så nu luktar de vanilj i hela lägenheten. Just den lukten kan jag inte få nog av. Det luktar bara så himla gott. Saga deckade på en gång då vi kom hem. Tror faktiskt hon har längtat hem till sina saker också. För just nu sover hon som en stock i soffan med sin nya kompis Leffe.

Snart är de fikatime som gäller, sen blir det bara en lugn kväll. Kanske drar på en film och bara mysa ner sig i soffan? - Jag gillar myskvällar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Leffe? HAHAHAHAHAHA Ett nytt mordoffer? =P

2009-01-06 @ 20:37:59
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0