Mätt, äcklad och trött

Ja, det är 3 ord som beskriver mig ganska så bra just för stunden. Ångrar mig som fan nu att jag lovade Mia att hjälpa till att flytta. Helst hade jag bara velat slöa framför tv:n ikväll. Men, det får bli lite senare. Idag har jag också varit på arbetsförmedlingen. Jag kan inte annat än bli irriterad. För de första, så har dom ingen jävla koll på nånting. Jag har blivit skickad till olika människor varenda jävla gång jag har varit tvungen att gå dit. Sen säger dom bara samma saker om och om och om igen. "Men fundera på vad du vill göra", "Tänk framåt" och ja, you name it. Samma sak varenda jävla gång. Näe, usch. Kiss my ass säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slöa framför tv det gör du ju varje kväll!!nä ryck upp dig träffa kompisar,promenera med Saga tänk att du faktiskt har det ganska bra....har sagt det förrut men det behöver upprepas det är bara du som kan förändra situationen.trevlig syster du har ha,ha puss i alla fall

2009-01-28 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0