Lunchtime

Dagen igår vart full av olika saker. Jag jobbade, hakade på mamma för att köpa blommor (plus att jag också köpte en blomma, så vi får hoppas att jag klarar av den. För jag kör alltid på plast, eftersom att jag och blommor oftast inte kommer överrens alls.) Sen for jag och hälsade på Jocke på hemmet, och passade på att pussas lite grann. Kom hem runt 21, och då var jag mer död än levande så jag slocknade ganska så snabbt. Nu har jag rast, och sen efter idag så har jag två lediga dagar att se fram emot. Jag har nu jobbat sen i söndags, och de känns i framförallt skallen. Det ska bli skönt med sovmorgon i morgon! Har 10 minuter kvar på min rast, så jag ska börja göra mig klar för att jobba klart dom sista timmarna.

Sen, sen undrar jag också VAD ALLA HAR TÄNKT ATT GÖRA I MORGON?!? Jag är öppen för förslag! (Helst att de ska innehålla en stor mängd alkohol och trevligt sällskap.) Give me a call!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vi har väl ingenting planerat..

Men nått glas vin kan nog slinka med.. :)

2009-06-18 @ 16:33:08
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: mia

I will call you honey!

2009-06-18 @ 17:23:54
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Tirova

Det är väl lergodset som gäller :)

2009-06-18 @ 17:48:04
URL: http://tirova.blogg.se/
Postat av: mia s

Vi jag med flera firar midsommar hos Bompas,där blir det nog lite dryck god mat skratt och bra musik,om du vill kan du nog haka på 20 åringen dit.Sedan blir det gammla goda Gerålund för hela slanten.

2009-06-18 @ 21:14:31
Postat av: nadja

Gerålund Petra.. :D

2009-06-19 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0