The dead of

Vilken dag, vilken dag. Det är allt jag har att säga. Det har varit fullrulle hela dan, trots mitt lilla handikapp. Tummen, min lilla tumme, domnar bort lite titt som tätt. Jag har fått höra att det kan vara någon nerv som ligger i kläm, sen jag gjorde illa mig. Nåja, vad vet jag? Lite bättre i handleden har de blivit, men jag har inte fått tillbaka all kraft i handen än. Orkar inte ens öppna kylskåpet med höger. Jisses, jävla jobb.

Ja, jag antar att ingen ha missat att Michel Jackson har gått sina sista steg och tagit sitt sista andetag? På radion idag har dom spelat, exakt hela dan, låtar utav honom. Dirty Dianaaaaaaaaaa. Jag tycker det är lite konstigt också, att han sjunger "It dosen´t matter if you black or white". Ja.. Skitsamma. King of pop is dead, som så många skrivit idag redan.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jadu lilla gumman, va glad så länge det bara är tummen som domnar bort...

Tänk på mig då som hela jävla armen domnar bort för.. ;o)

Hoppas allt är bra med dig annars.. Såg dig inget i lördagkväll på hammarn... Du låg väl i nå dike... ;)

Ta vara på dig!!! Kram gammUllis

2009-06-29 @ 07:38:44
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0