Ticktack, ticktack..

På nått konstigt sätt så känns de som om tiden har stått stilla sen jag kom hem. Klockan har passerat 18, och jag sitter fortfarande här inlindad i en filt och trycker vid denna maskin. Är de nån som har nått tips om någon bra film? På ett eller annat sätt måste jag få tiden att gå. Egentligen har jag ett helt berg av papper från försäkringskassan att ta itu med, men min hjärna har inte ork till att sitta och ränka ut massa timmar och dagar och gud vet allt vad dom har som krav att man ska göra. Synd att dom inte kan göra saker och ting lite mer kompliserat, verkligen.

Idag fick jag iallafall fingrarna ur arslet och tog med mig min kamera från mamma. Jag hade med mig kameran då vi gick på promenad, så här får ni en tjuvkik på några bilder;



Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag jobbar eller så är jag bara hemma och stökar i den nya lägenheten. =) Du måste ju komma och hälsa på och se skillnaden. =) Trivs så bra. Jo jag lever. xD haha.

2009-03-06 @ 11:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0