Nöjd för idag

Tänka sig, att jag faktiskt nu, har klarat av ett mål i mitt liv. Nu är de sisådär bara 7000 fler jag ska göra, och sen kan man nog säga att jag är nöjd med livet. Känner mig trött nu, så jag ska nog lägga mig och sova snart. Men kommer nog inte ligga alltför bra i natt, eftersom att jag är ganska så öm bak på ryggen nu.  I morgon jobbar jag kvällen, så i morgon förmiddag är det bara till att börja tagga för helgen. Som bara kommer innehålla jobb för min del. Ska slita som en djur tills på torsdag, för då ska jag och Mia till el Stockholmo och leva rövare!

Jag är nöjd för idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det borde vara du som har bilderna på oss i dräkterna ;D Din gamla dator eller nåt sånt.. minns att vi tog dom hos dig.. Tatueringen är jäkligt snygg btw.. sexy girl!

2009-05-07 @ 22:25:55
URL: http://aamcoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0