Svinsprutan - check!

Masade mig upp runt 8 i morse, och det är en alldeles lagom tid tycker jag. Små kollade på Vakna med the voice och åt frukost. Sen gjorde jag mig klar, och så får jag och mamma på jobbet och tog den där omtalade sprutan. Så nu är det gjort också. Tog den vid 10, och än så har jag inte märkt nånting av det.

Fredagkväll, och jag har ingenting speciellt att vänta av denna kväll. Försökte att ragga lite filmtips på fejjan, men det gick inte hem tror jag. Eller så är alla dönickar för upptagna med att.. göra nånting annat på en fredag. Jaja, jag får väl fortsätta att mysa med min lilla flicka så länge. Kanske de finns nånting på dumburken att se.







Orkar inte vara seriös... jämt


Kommentarer
Postat av: nadja

PEACE!

2009-11-13 @ 20:11:06
Postat av: Anonym

kul, du kommer springa baklänges och se helt kokko ut..DU KOMMER DÖÖÖ!

2009-11-13 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0