Sweet saturday

Igår hade jag ingen ork till att skriva nånting, eller jag hade absolut ingenting att skriva. Jobbade hela dagen igår, och fick vara inne på mitt älskade brunis en sväng på slutet av dan. Det gick bara bra, och jag fick mig många skratt. Det blev slapp mest hela kvällen igår, och la mig ganska tidigt, tvär slockna. Vaknade upp i morse av min lilla minigris och låg kvar i sängen ett bra tag och hade lite morgonmys. Klev upp och då ringde honey, så vi pratade en stund. Jag har hunnit med att vara och handla idag också, och ikväll blir det tacos. Det är ju bara så jäkla gott! Mumma. Jag har precis dragit på mig min mysdress och jag tror jag tänker spendera resten av dagen i den. Bara, inte göra nånting..typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0