Dag 05 – Vad är kärlek?

Nu har jag inte skrivit på några dagar igen. Men jag var lite halv down hela förra veckan, så därför hade jag ingen lust. Men jag har faktiskt tänkt på den här frågan och inte kommit fram till ett bra svar. Kärlek kan vara så mycket, så himla olika beroende på vad det handlar om. Kärlek till familj, vänner, pojkvän, musik, djur and so on...

Jag kan inte beskriva riktigt vad kärlek är. Men jag vet att min älskade H, visar mig mer kärlek än vad jag någonsin varit med om.
- I love you, sunshine

Idag är det måndag, och jag har nästan precis kommit upp ur sängen. Sitter och dricker lite te och myser med lite tända ljus (vaniljljus off course..). Lite senare blir det stan, för att handla dom sista klapparna. Jag ser inte alls fram emot julafton. Det är tuffa dagar framför oss nu.. - Tar dom aldrig slut?

Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0