En liten lista

Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Levde i ett helvete, på riktigt mer eller mindre hela året
Tillbringade 2 underbara veckor på Kanarieöarna i april

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga alls faktiskt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemen!

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Min mamma, min fina mamma..

5. Vilka länder besökte du?
Kanarieöarna

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Jag vill ha mamma tillbaka, hela tiden..

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31 dec 09- 1 januari, 22 januari, 14 juni, 3juli, 20 november

8. Vad var din största framgång 2010?
Började att tänka på mig själv!

9. Största misstaget?
Att jag förlät för mycket, om och om igen.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Deprimerad, sjukskriven 3 månader

11. Bästa köpet?
Hmm, pappa betalar?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Allt kalasande, kläder and so on..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fick tag i en mysig lya i Östersund
Träffade Hasse igen
Hela sommaren var underbar

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Matisyahu - One day
... många fler också, men den är speciell!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, det har varit ett tufft jävla år.
Men sen insåg jag vilka underbara vänner jag har,
och dom fick mig på fötter igen!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Önska att jag hade börjat levt mitt liv tidigare!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ljugit för mig själv och andra

18. Hur ska du tillbringa julen?
Tack och lov är den över, och det var skit.
Utan mamma.. det blir aldrig samma.

19. Blev du kär under 2010?
Att jag blev! <3

20. Favorittidning?
Cosmopolitan, VR, ja sånt där trams..

21. Favoritprogram på TV?
SONS OF ANARCHY! Det bästa som gjorts!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar, har jag insett är ett förbannat starkt ord. Men ogilla, det gör jag nog.

23. Bästa boken du läste i år?
Har haft annat för mig faktiskt

24. Största musikaliska upptäckten?
Njae, ingen direkt..

25. Något du önskade dig och fick?
Jag har fått massor!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Njae, att få mamma tillbaka, men jag vet ju hur de är..

27. Årets bästa film?
Årets? Vet jag inte. Men walk the line och blood in, blood out har jag nästan kollat sönder.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Ingen speciellt, för jag hade inte ork till de.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, det finns de. Men jag hoppas de kommer inom en snar framtid!

30. Vad fick dig att må bra?
Mina fantastiska vänner, min släkt, min kärlek,
sommaren, alla sena kvällar, allt skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0