Sunshine

Solen skiner och det är plusgrader ute. Att vädret kan göra att det känns lite lättare med allting? Jag ska strax betala alla räkningar, vilket kommer göra mig förbannat fattig även denna månad. För såklart så kommer vissa räkningar helt fel, och de blir mer att betala. Makes me crazy..

H och jag hade inte speciellt mycket för oss igår. Så för att ha nått att göra så bestämde vi oss för att vi skulle baka. For och handlade, sen så kladdade vi ihop både Rimbobullar och snoddas. Eller, vi delade upp de. H gjorde snoddas och jag gjorde bullarna. När H var klar med bakningen, så satte han igång med middagen. Åååh, det var så jävla gott så jag trodde jag skulle spricka. - H mitt hjärtegull <3

Ja, och nu är de lördag. Jag sitter bara här, och ska som sagt betala räkningarna snart. Sen tänker jag ta en lång promenad med finaste Saga och ha på spotify på telefonen och bara gilla läget. Jag kanske sätter mig och pluggar senare också. H är ändå inte här och jag tror inte han kommer förrän senare ikväll.

Mamma; Jag tände ljus på din grav igår, och H var med mig.
Jag kommer ihåg att du tyckte om honom när jag var med honom förut..
Och jag tror verkligen att du hade gjort de nu också..
Jag har bara så förbannat mycket jag vill prata med dig om!
Jag älskar dig mamma, mer än nånting annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0