Welcome to my silly life

Sitter hemma i lägenheten nu. Jag har åter igen haft en jobbig dag. Och jag vill helst bara lägga mig under täcket och inte röra mig ur fläcken förrän ångesthelvetet är borta. Det kanske är jobbigt, irriterande and so on, då jag skriver såna här saker? Men, ni, gott folk, då är de bara för er att stänga ner skiten och göra nånting annat. Fast de är klart, ni (och erat perfekta liv) ska ju också ha nånting att klaga över. Så klaga på, så gör jag också de. Fast innan ni öppnar eran lilla (äckliga) käft och klagar över nånting som har med mig att göra, så önskar jag faktiskt att ni fick känna så som jag gör bara för en stund, vara med om saker som jag varit med om, så kanske ni skulle ha den minsta lilla förståelse över en pytteliten del iallafall.

Iallafall så fyller min fina underbara flicka hela 3 år idag. Tack älskade flicka, för att du lyssnar då ingen annan hör! Mami loves u, always <3 Och snart kommer H tillbaka, och tänk att han verkligen står ut med mig! Jösses <3

MAMMA, kom tillbaka!
Jag behöver dig hos mig...



Kommentarer
Postat av: Ulliz

Alla har vi olika erfarenheter med oss i ryggsäcken..

Även om du tror att ingen förstår hur du mår, och det gör nog ingen heller, så finns det så många med dig.. Alla är vi olika.

Ett stort helvete för vissa kan vara ett mindre helvete för andra..

Man får vara glad för dom man har som bryr sig..

Förstår din ångest, och som du skriver så kan ingen förstå vad riktig ångest är om man inte haft det själv.. Jag levde i konstant ångest i 5 år för att bara säga fel sak eller göra fel för att inte åka på stryk...

Att skriva av sig är alltid bra..

Puss på dig sötaste Petra <3

2011-02-24 @ 10:05:26
URL: http://annaulliz.bloggplatsen.se
Postat av: Mary

Mary loves you long time.

Jag har en kaffekopp här hemma som saknar dig hemskt. Och en liten flicka som växer så det knakar.



Vi saknar dig! <3

2011-02-24 @ 11:05:58
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0