Kvällsfika hos Mia

Sitter hos Mia nu och ska slänga i mig lite kvällsfika. Fast, de blir nog bara ett glas vatten och lite surrande. Har redan fått i mig ett glas saft och en bulle som Mias farmor bakat. Men efter några tuggor så insåg jag att de var kardemumma i, och då föll den snabbt ner från min topplista. Fruktansvärt varmt har iallafall Mia här hemma hos sig. De kan ju faktiskt bero på alla miljoner ljus som hon kutat runt och tänt. I morgon är de jobb för mig som gäller, sista dagen dessutom. Så vitt jag vet iallafall. Nu ska jag surra klart med Mia, för hon står och babblar på som vanligt och jag kan inte koncentrera mig. God natt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Ja det har varit riktigt roligt ;D och värsta lyxhotellet.. =)

Jag skulle lätt dra dit och bara festa loss i en vecka, och det verkar som det kommer bli så framöver nån gång:) Och det var inte så farligt dyrt å bo på det hotellet heller..

2008-08-25 @ 08:40:13
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0