Mitt 2008!

Ja, jag vill ju inte vara sämre än nån annan. Så vi kör på en sammanfattning på mitt 2008;


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ingenting som jag kan komma på nu.
Höll du några av dina nyårslöften?
Första veckan kanske..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Marie!
Dog någon som stod dig nära?
Nja, inte nån nära direkt.
Vilka länder besökte du?
Endast Sverige.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, massor faktiskt.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
19 april då vi hämtade Saga
5 juni då jag fyllde år
Vad var din största framgång 2008?
Ja, de var en bra fråga..
Största misstaget?
Under ett år har jag hunnit göra många
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld så in i helvete och ångestattack
Bästa köpet?
Saga
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder förmodligen
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart, inte ens jag kan vara deppig ett helt år.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lätt! Alicia Keys - No one
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det är nog ganska likt faktiskt
Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort det jag själv velat
Vad önskar du att du gjort mindre?
Lyssnat mer på andra än mig själv
Hur tillbringde du julen?
Hos mam´a
Blev du kär i år?
Har vart de lääänge
Blev du tillsammans med någon?
Nix, det vart jag redan 2005
Favoritprogram på TV?
Gossip girl och 2½ man
Bästa boken du läste i år?
Eh, jag vet inte riktigt
Största musikaliska upptäckten?
Haha, kul..
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En bil!
Något du önskade dig men inte fick?
Det var säkert nånting
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tillbringade morgonen med Joakim. Sen kom folk på tårta,
och på kvällen satt jag och Joakim m.fl nere vid älven och drack öl.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men nu blev de inte så.
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Stentuff?
Vad fick dig att må bra?
Olika saker och människor
Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag var lite små tänd på Ami (från Miami INK) ett tag
Vem saknade du?
Morfar, som jag alltid gör
De bästa nya människorna du träffade?
Hmm, det vet jag faktiskt inte.
Men jag har kommit närmare en del som bara varit
min vänner, men som nu är en av dom allra bästa!

Kommentarer
Postat av: M.

Lister har inte Nikki börjat med som tur är!

Jodå , det går finfint! Går jätte bra i både koppel och sele:)

Hon började ju löpa nu dagen efter jul så..har haft fullt upp med det. Hon gillar inte riktigt tikskyddet:P Men men, det blir kastrering innan nästa löp!

2008-12-31 @ 13:56:01
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia nipis

Gått Nytt År Petra , Hoppas att 2009 blir ett bra år för dig . Kram Mia

2008-12-31 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0